Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 2 april 2009

Du är saknad...

Av avalltmitthjarta - 2 april 2009 10:08


...min kära gamla hoj.


Du gav mig frihet,


och lite stohoj.


 


Jag säger ju det Sara, jag är grym på att rimma!


Grym!!!


Just det...



Men visst saknar jag min fina hoj... Det svider lite extra så här på våren.


Bilden ovan är tagen när jag nyss köpt den. Jag var sur på pappa för att jag inte fick köra hem den själv... ;-)


Det skulle dröja hela sommaren, hela hösten och tre uppkörningar innan jag äntligen fick kortet. ;-)




Sen började magen växa och då var det slut på Jessicas frihet. ;-) 


Ovan: Nog en av de sista bilderna som togs. Ni ser väl magen? (Det är jag längst till höger).


Jag körde faktisk så länge kulan var liten, även om jag fick utstå vilda protester från Seb som tyckte jag var en idiot.


Sen sålde jag den i slutet av sommaren. Bilden är förresten tagen på midsommardagen, vår bröllopsdag. Jag var alldeles nygift. :-)


Dags att börja med lunchen ser jag...


Hejsvejs

 
 
Sara

Sara

2 april 2009 15:15

ja du är helt fantastiskt grym gumman!! ska på en visning vid 4 så ja ringer efter de! pössar!!

http://nicolesmamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards